2014. március 3., hétfő

Kókusztej otthon

Elnéztem a szomszéd kertben ezeket a szépen hizlalt macskákat, akik azzal ütik el végtelen szabadidejüket,  hogy jól bebüdösítik az egész lépcsőházat, és arra gondoltam rögtön, hogy jól esne egy pohár  habos házi kókusztej. Hadd nyújtogassák ezek vágyakozva fölfelé a nyakacskájukat, ha én émelyegve értem fel  miattuk a második emeletre. Elővettem hát gyorsan a zsíros, apró szemű kókuszreszeléket, kimértem belőle 20 dekát és egy liter vízbe öntöttem. Ami fontos, hogy kell hozzá egy csipet só, ami kihozza az ízeket, a pici cukor és a kanálnyi olaj is fontos. Körülbelül 20 percig kínozzuk az illattal a szomszéd macskákat, feltétlenül lassú lángon, de most nem feltétlenül a bosszú édessége  miatt, hanem azért hogy 90 fok alatt maradjunk a kókuszban lévő értékes vitaminok miatt. Kb. 10 perc lassú főzés után összeturmixoljuk, a végén pedig még egyszer újra.  Ha kész, leszűrjük a sűrű reszeléket, és betesszük a hűtőszekrénybe, hátha lesz belőle a napokban valami. Valószínű, hogy a kihűlt tej darabos lesz, vagy vastag rétegben kókusztejszín képződik rajta. Normális jelenség, fel kell rázni vagy melegíteni.

Hozzávalók

1 liter víz
1 csipet só
1 ek eritrit
1 ek paleoolaj
20 gr kókuszreszelék 


Nem hiába tartják a macskát egy sunyi kis hízelgő állatnak, a főzés végére már azt gondoltam jóravaló állatok mégis ezek,  leviszek nekik egy tálka meleg tejet, mégiscsak hat fok van és eső, mondjuk lehet utálják a kókuszt, de majd betöröm én a királynői vonulásukat és paleocicákat nevelek belőlük haha...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése